All times are UTC-11:00




Post new topic  Reply to topic  [ 189 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 13 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 12:36 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jul 13, 2002 11:52 pm
Posts: 15
TwenTySaC/dead- wrote:
STK sucks and Octane a tranny



Haha!!! Hey! there was a need for shit talking and I was there to provide.



Pacman killing hostages and NGL camping it out on CIA = funny.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 1:03 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Aug 11, 2002 5:29 pm
Posts: 162
Location: Philadelphia, PA
TwenTySaC/dead- wrote:
Then STK tried it with their last 2 guys and they both jumped to their deaths. LOL


Hehe, I jumped off and forgot that TO doesn't have parachutes. Senior moment. ahem, I mean....Dave told me to jump off so I did. :D

_________________
<embed src="http://www.i4ni.net/sigs/dirty.swf" quality=high bgcolor=#000000 WIDTH="400" HEIGHT="150" NAME="main" ALIGN="center" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 2:06 pm 
Offline

Joined: Fri Jun 21, 2002 4:06 pm
Posts: 166
Location: jacksonville, fl
wow omg this brought back so much activity! in fact i dont see a single 1 of you on the servers right now! yay for forum activity!

_________________
09 g37s 7at Image r.i.p. 05 g35 5at


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 6:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Nov 02, 2002 8:00 am
Posts: 2707
Location: Canada
w0ady wrote:
wow omg this brought back so much activity! in fact i dont see a single 1 of you on the servers right now! yay for forum activity!


yeah they owe us!!!!


lol...

_________________
Image

'Delta.' wrote:
The first rule of NATO3 is: You do not talk about NATO3.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 6:13 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Mar 02, 2003 8:00 am
Posts: 3433
Location: Montreal
they don't owe us, just all this hype for one war that didnt bring back any activity = lame :P

_________________
Image
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 6:59 pm 
Offline

Joined: Fri Feb 07, 2003 2:21 pm
Posts: 48
Location: Ontario/ottawa
Does Tacops run on Vista? <3 for AA Dimebag :D

I have the most original sig, no doubt.

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 8:14 pm 
Offline

Joined: Wed Jun 20, 2007 8:32 am
Posts: 396
Location: Texas, USA
Apsco! A lot of people run TO on vista. The only major problem I know of with utdc. People using vista crash between map switches with a server that has utdc installed.

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 11:57 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat May 25, 2002 7:00 am
Posts: 1114
my dude apsco wtf is up man! <3 hahahah

_________________
Image



Sharp/Makaveli/thasharpesteva wrote:
TO is my life.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 10:32 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jul 31, 2002 11:00 am
Posts: 1945
Location: 514
I"m sorry to disapoint you guys, but this was a SETTLE ALL MATCH.

Now, what would be the point of coming back to a ladder after a SETTLE ******ALL******** match.

This isn't going to happen. You'll have tuck your boner away...

_________________
<font size=-1>Pain is weakness leaving the body.</font>| <font size=-1>64270 goal.</font>
<embed src="http://pages.videotron.com/dumbassp/images/refused.swf" quality=high bgcolor=#000000 WIDTH="400" HEIGHT="150" NAME="main" ALIGN="center" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
Image
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 10:41 am 
Offline

Joined: Fri Feb 07, 2003 2:21 pm
Posts: 48
Location: Ontario/ottawa
Good to know Puppet, thanks! Sup sup Dimebag! I know you'll love this (well the weed part anyway haha): I recently made a most scrumptious "magic" cake and went to see Star Wars in Concert last week. Fuckin a-mazing. My dad even sampled a piece, he was FUUCKED! lol. He made me promise never to give him another piece, ever lol.

Ref you beast, did you ever hit the 270 mark? Wish we could bring back the [em0] F.o days. But yeah, the "settle all" idea is well noted. It's a good way to end the life of TO/Nato on a positive note :)

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 10:44 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Mar 02, 2003 8:00 am
Posts: 3433
Location: Montreal
REF wrote:
I"m sorry to disapoint you guys, but this was a SETTLE ALL MATCH.

Now, what would be the point of coming back to a ladder after a SETTLE ******ALL******** match.

This isn't going to happen. You'll have tuck your boner away...


booo :(

why the teasing big thread then, shoulda kept that shit undercover

sup apsco


Apsco/StiChuGeler/HighLikeKites/5H wrote:
It's a good way to end the life of TO/Nato on a positive note :)


good thing that players who havnt played in 3+ years decide how to end NATO/TO....... the ones who stuck around get no love :P

_________________
Image

Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 1:30 pm 
Offline

Joined: Tue Feb 25, 2003 2:00 am
Posts: 4725
Anyone who actually thought that these people warring would bring back activity to the ladder is dumber then i thought.

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 2:04 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu May 08, 2003 1:00 am
Posts: 2911
Agreed.

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 2:48 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jun 10, 2002 6:18 am
Posts: 356
Location: Maine, USA
I think the match was exactly as stated and contained no promise of increased activity.

It was fun, and it makes for a good read for the veterans that played back in the day.

_________________
<embed WIDTH="550" HEIGHT="147" src="http://stk.fps-city.com/forum/sigs/brshsig2a.swf">


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 4:50 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu May 08, 2003 1:00 am
Posts: 2911
Agreed x2.

_________________
Image


Report this post
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 189 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 13 Next

All times are UTC-11:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©