All times are UTC-11:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1190 posts ]  Go to page Previous 175 76 77 78 79 80 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 2:21 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Feb 26, 2003 9:00 am
Posts: 3630
Location: Anchorage, Alaska
xtwnd wrote:
or i could post one line and have you write a book. then laugh.

You remind me of impy. In fact you remind me of a lot of east coasters that played this game. You people think TO had borders that started on the east coast and stopped on the east side of Indiana or some shit.

_________________
http://www.clan-pin.com
Image
Imperious wrote:
I unfortunatly never cheated although I was tempted every time i played PiN

*mandy* wrote:
and no im not easy, unless there is a 24 pack involved
then maybe so...


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 2:43 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat May 25, 2002 7:00 am
Posts: 1114
why does it matter which coast he's from kip? lol, how does that have to do with the way someone act. Is it a group of people like whites? Blacks?

_________________
Image



Sharp/Makaveli/thasharpesteva wrote:
TO is my life.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 3:40 pm 
Offline

Joined: Fri Jul 05, 2002 7:00 am
Posts: 3220
*OMC*Rogue wrote:
Why did you mention my name? I wasn't even a Nato DC member when the DOS members were banned.


dunno because im still angry they were banned over bs...you know I love you...you guys get so serious lol (plagues)

_________________
'[SS wrote:
-TonyMontana{MC}']you're a nig and you dress like you're white

Dimebag_ wrote:
you were a wrestler weren't you? You groped men didn't you! LOL! kid you bash everyone but your the biggest piece of shit kid.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 3:44 pm 
Offline

Joined: Fri Jul 05, 2002 7:00 am
Posts: 3220
Why_Me wrote:
Your so full of fucking shit it's pathetic. How many years did you flame DOS including(especially) PB for being cheating fucks?

Save your hypocritical bs.


I did? when?

...more like people aliasing as me and talking shit to me...like they were using my name and calling him out when he was AOT nightvision...then I got blamed for that too...

lol.....you guys will just never stop making up shit...it won't ever stop...so I won't ever stop.

DOS should know I was down with them from day #1...it was a shame what happened...

but I wouldn't expect you to know anything about it kip...

you never played a real war or really played the game like we all did in here...

gotta play the game and gotta be in a real click to know what goes down...

like paying for sex...just worthless.

_________________
'[SS wrote:
-TonyMontana{MC}']you're a nig and you dress like you're white

Dimebag_ wrote:
you were a wrestler weren't you? You groped men didn't you! LOL! kid you bash everyone but your the biggest piece of shit kid.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 3:47 pm 
Offline

Joined: Fri Jul 05, 2002 7:00 am
Posts: 3220
xtwnd wrote:
kip why do you act like you know any of these people


dunno...

goes on and on about tac ops which hes never played or ever warred

and he talks about women when he pays for them...

why oh why...I have no fucking clue.

_________________
'[SS wrote:
-TonyMontana{MC}']you're a nig and you dress like you're white

Dimebag_ wrote:
you were a wrestler weren't you? You groped men didn't you! LOL! kid you bash everyone but your the biggest piece of shit kid.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 3:53 pm 
Offline

Joined: Fri Jul 05, 2002 7:00 am
Posts: 3220
Why_Me wrote:
? I played on the LV/TU server...a lot. It was hosted LV Loaded Dice closet in Vancouver BC and I got a great ping on it....I live in Alaska. Not sure what or who you know that's west coast. I used to be Santa Ducks "test subjetct" when he was changing up on the XGMR server.I knew him when he was in Area 51. but things like toning down the fire power on the Saiga...a change the Euro's made...with this help for the 3.5 patch. your what...Michigan ? I don't ever remember seeing you on servers like DNA, XGMR, Ilan 24/7 San Jose server, LV etc... In fact I remember when we used a home hosted Roger Wilco before TS was ever the "in thing". Clans like Wicked, Rated -X-, etc.. all used home hosted Roger Wilco until TS came about.

The shitty map "Free Fall" was a map made by HUH Boobies and hosted first on PB's server... HUH was a clan I helped form.

So before you post, think first.


pretty fucking lame...

uhh yeah...if hes east coast and he just starting playing this game, I doubt he would be playing on west coast servers you dumb fucking idiot.

you never did shit in this game except be in one of the worst clans ever on NATO...HUH...

and what else...passed around cheats on ur own clan forums for an 8 or 9 year old game at the time lol...

I could go on but I don't want to be responsible for ending your pathetic life...54 years old and still getting in arguments online...

_________________
'[SS wrote:
-TonyMontana{MC}']you're a nig and you dress like you're white

Dimebag_ wrote:
you were a wrestler weren't you? You groped men didn't you! LOL! kid you bash everyone but your the biggest piece of shit kid.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 03, 2010 3:55 pm 
Offline

Joined: Fri Jul 05, 2002 7:00 am
Posts: 3220
Why_Me wrote:
You remind me of impy. In fact you remind me of a lot of east coasters that played this game. You people think TO had borders that started on the east coast and stopped on the east side of Indiana or some shit.


dumb dumb dumb dumb dumb dumb















dumb dumb dumb.




dumb.

_________________
'[SS wrote:
-TonyMontana{MC}']you're a nig and you dress like you're white

Dimebag_ wrote:
you were a wrestler weren't you? You groped men didn't you! LOL! kid you bash everyone but your the biggest piece of shit kid.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 2:00 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat May 25, 2002 7:00 am
Posts: 1114
........wow 5 posts in a row. YOU MAD!!!!!!! lol

_________________
Image







Sharp/Makaveli/thasharpesteva wrote:
TO is my life.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 2:46 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jan 31, 2003 4:22 pm
Posts: 2614
Location: Short Hills, NJ
East Coast ftw.

_________________
<img src="http://img209.imageshack.us/img209/1514/image3wt9.jpg" border="0" alt="">

CaNNi wrote:
You need to fuck off and get a life, before I g shock you like vombagon says he will do, but this time ill come to your house and fucking cut your head off while your sleeping and post it on the nato forums.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 5:36 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 04, 2003 12:00 am
Posts: 3320
Location: Chicago, IL
Dimebag_ wrote:
back in 2000 they had to be atleast 18-22 and thats when I really played with them. SO yes KIDS , and they were the shit. BY the way that was 10 years ago.


so u would be like 10 while they were in their 20s? HOWS THAT MAKE THEM KIDS LOL

anyhow, dunno wtf kip talkin about, i was in clan w/ mark for a bit, never had a problem with him. ofc josh was in it too, but dunno wtf u preachin bout mark

_________________
Image
Biggie wrote:
I got so much talent flowin out my buttcheeks, i gotta sleep on my stomach so i dont fuck up my sheets


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 7:10 am 
Offline

Joined: Fri Oct 24, 2003 5:00 am
Posts: 2445
Location: Detroit, MI
yea same mike. mark was a good guy.

_________________
<font size=1 face=tahoma color=white>champagne for my real friends, and real pain for my sham friends.</font>
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 12:31 pm 
Offline

Joined: Tue Feb 25, 2003 2:00 am
Posts: 4725
I remember Rogue asking to see if they could unban PB but Lok was against it because after him and Flatliner were banned Triksta and a few others tried to delete the whole site so they decided to leave him banned along with the rest. That and the fact they never actually attempted to stay off the site while they were banned.

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 12:50 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat May 25, 2002 7:00 am
Posts: 1114
SoLiDiOuS wrote:
so u would be like 10 while they were in their 20s? HOWS THAT MAKE THEM KIDS LOL

anyhow, dunno wtf kip talkin about, i was in clan w/ mark for a bit, never had a problem with him. ofc josh was in it too, but dunno wtf u preachin bout mark


I would have been 13, and I consider anyone under the age of 25 a kid. I don't know why thats just how I look at it. Your gonna say they were grown men playing TO 24/7... ? Because thats what we all were doing back in those days. Wouldn't consider them adults, for fuck sake I don't even consider kip an adult :) love ya kip hahaha.

_________________
Image







Sharp/Makaveli/thasharpesteva wrote:
TO is my life.


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 1:06 pm 
Offline

Joined: Tue Feb 25, 2003 2:00 am
Posts: 4725
Your legally an adult at 18 so I'll go with at the time when they were playing they were grown men.

_________________
Image


Report this post
Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 1:59 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jan 31, 2003 4:22 pm
Posts: 2614
Location: Short Hills, NJ
7plagues is a kid.

_________________
<img src="http://img209.imageshack.us/img209/1514/image3wt9.jpg" border="0" alt="">



CaNNi wrote:
You need to fuck off and get a life, before I g shock you like vombagon says he will do, but this time ill come to your house and fucking cut your head off while your sleeping and post it on the nato forums.


Report this post
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1190 posts ]  Go to page Previous 175 76 77 78 79 80 Next

All times are UTC-11:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©